دلنوشته
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دلنوشته
نوشته شده در یک شنبه 3 خرداد 1394
بازدید : 55
نویسنده : سلطان قلب های تنها

 

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

گاهی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ می شود

گاهی دلم برای پاکيهای کودکانه ی قلبم، ميگيرد

گاهی دلم از آنهايی که در اين مسير بی انتها آمدند و رفتند خسته می شود

گاهی دلم از کساني که ناغافل دلم را ميشکنند ميگيرد

گاهی آرزو ميکنم ای کاش دلی نبود

تا تنگ شود...

تا خسته شود...

تا بشکند....

×÷××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××÷÷

×

خسته ام خسته نبودنت .......
خسته از روزهایی که بی تو شب می شود.....
و شبهایی که بی تو می گذرد........
خسته از تنهایی همیشگی ام .......
خسته از تحمل دوری تو....

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

خوش به حال آسموטּ ڪہ هر وقت دلش بگیره بے بہونہ مے باره …

بہ ڪسے توجہ نمے ڪنہ …

از ڪسے خجالت نمے ڪشہ…

مے باره و مے باره و…

اینقدر مے باره تا آبے شہ … ‌

آفتابے شہ …!!!..






گاه دلتنگ میشوم ،

دلتنگتر از همه دلتنگی ها ،

 

گوشه ای مینشینم و حسرت ها را میشمارم ،

 

باختن ها را و صدای شکستن ها را،

 

و وجدانم را محاکمه میکنم: من کدامین قلب را شکستم؟

 

و کدامین امید را نا امید کردم ؟

 

و کدامین احساس را له کردم؟

 

و کدامین خواهش را نشنیدم؟

 

و به کدامین دلتنگی خندیدم؟

 

که اینجا چنین دلتنگم!


×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××÷×××××××××××××××××××××××

چه رسم جالبی است

محبتت را ميگذارند پای احتياج

صداقت را می گذارند پای سادگی

سکوت را می گذارند پای نفهمی

نگرانيت را ميگذارند پای تنهايی

وفاداريت را ميگذارند پای بی کسی

و آنقدر تکرار می کنند که خودت باورت می شود که تنهايی

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

گاهے ، وقتِ خُداحافظے از کَسے

خواسته یا ناخواسته میگیم : « مُواظبِ خُودت باش ! »

مُواظبِ خُودت باش یَعنے فِکرم پیشِ توئه !

مُواظبِ خُودت باش یَعنے بَرام مُهمے !

مُواظبِ خُودت باش یَعنے نِگَرانتم !

مُواظبِ خُودت باش یَعنے دوستت دارم !

مُواظبِ خُودت باش یَعنے به خُدا مے سپارَمت !

مُواظبِ خُودت باش یَعنے از الان دِلم واسَت تنگ شُده !

مُواظبِ خُودت باش یَعنے... واقعاً مُواظبِ خُودت باش...

تازه میفهمم چرا هر وقت بای بای میکردیم میگفتی:

"مواظب خودت باش"

 

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
فروش ویژه چهار برنامه تبلیغاتی در یک نرم افزار
افزايش بازديد وبلاگ و افزايش فروش فروشگاه اينترنتي
نام سرويس ها :
برنامه تبليغاتي ارسال نظر به 12 سرويس دهي وبلاگ معتبر و قوي
برنامه تبلیغاتی سيستم هاي آگهي -برنامه ارسال نظر آپارات-بزودي پيام رسان کلوب.کام در
يک نرم افزار تبلیغاتی کامل با بیش از 10بار اپدیت
اپديت شده در تاريخ 31ارديبهشت1394
در صورتی که نرم افزار ها که از ما خریداری کردید و از نرم افزار مزبور به دلایل نرم افزاری راضی نبودید ما وجه پرداختی شما را به شما بر می گردانیم.
شما 48 ساعت فرصت دارید تااز نرم افزار را کاملا استفاده بفرمایید
قیمت نرم افزار به طور کلی: 15٫۰۰۰ تومان
5هزار تومان## بابت اشتراک یک ماهه #و 10#هزارتومان بابت لاسینس برنامه
ولی برای تمدید برنامه طبق تعرفه داخل سایت می باشد
برای خرید و سایر اطلاعات به ادرس زیر مراجعه کنید
http://bia2apk.ir/?page_id=428
سوالي بود درخدمتيم خيال تان #بابت #برنامه ها راحت باشد ضرر نميکنيد و با يکبار خريد از امکانات و آپديت هاي رايگان برنامه ها تا بازه زماني برخوددار خواهيد شد
اي دي ما: omidnosrti


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: